فولاد سازی ریخته گری
1

ارتباط با مشاور

6 – 32747603 031

info@parsangas.com

پارسان گاز اصفهان با رصد مداوم صنعت فولاد و ریخته گری کشورهمواره در صدد ارتقائ کیفیت و معرفی محصولات جدید مورد نیاز این صنعت مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی می باشد. مفتخریم که صنعت فولاد و ریخته گری در طول این سالیان دراز ما را بعنوان شریکی همراه و قابل اتکا برای خود می شناسد. این یکپارچگی وهمراهی، ما را برآن داشته تا افزایش قابلیت های مجموعه پارسان گاز را بعنوان یک ارزش و وظیفه تعریف کنیم تا با محصولات بروز و باکیفیت در خدمت مشتریانمان باشیم.

گازهای مرتبط با صنعت

فولاد و ریخته گری

 Argon

Nitrogen

Oxygen

Carbon Dioxide

عملیات حرارتی و ریخته گری

کاربردها و مصارف انواع گازهای صنعتی در فرایندهای ریخته گری، عملیات حرارتی، کوره های قوس الکتریکی، فرآیندهای پیش گرم کردن محصولات فولادی در تولید ورق های فولادی و شمش فولاد استفاده می شود.

کوره

اکسیژن بعنوان یکی از پر کاربرد ترین گازهای صنعتی در این صنعت برای افزایش بازده ی کوره استفاده می شود. این بهبود بازده، در نهایت باعث کاهش مصرف سوخت و انتشار گازهای آلاینده ای مثل  SOX، NOx و CO2 می شود.

تصفیه و ترکیب

تزریق اکسیژن، آرگون و نیتروژن به فولاد مذاب در کوره ی قوس الکتریکی برای همگن کردن آلیاژها، توزیع یکنواخت حرارت و همچنین تصفیه ی ناخالص ها مورد استفاده قرار میگیرد.

استخراج-هیدرومتالوژی

در فرایندها هیدرومتالوژی از گازهای کربن دی اکسید و نیتروژن در فرایند شناورسازی استفاده می شود. همچنین، در فرایند خلوص ساری فلزهای گران بها مثل مس، طلا و نقره ازاکسیژن برای بهبود فرایند و غلظت فلز مذاب می شود.

Go top