ماشین سازی صنایع فلزی
1

ارتباط با مشاور

6 – 32747603 031

info@parsangas.com

پارسان گاز اصفهان با رصد مداوم صنعت ماشین سازی و صنایع فلزی کشورهمواره در صدد ارتقائ کیفیت و معرفی محصولات جدید مورد نیاز این صنعت مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی می باشد. مفتخریم که صنعت ماشین سازی و صنایع فلزی گری درطول این سالیان دراز ما را بعنوان شریکی همراه و قابل اتکا برای خود می شناسد. این یکپارچگی وهمراهی، ما را برآن داشته تا افزایش قابلیت های مجموعه پارسان گاز را بعنوان یک ارزش و وظیفه تعریف کنیم تا با محصولات بروز و باکیفیت در خدمت مشتریانمان باشیم.

گازهای مرتبط با صنعت ماشین سازی و صنایع فلزی

Argon

Nitrogen

Oxygen

Carbon Dioxide

Hydrogen

Helium

Acetylene

برشکاری

شعله ی ترکیب گاز استیلن و اکسیژن دمای بسیار بالایی تولید می کند. دمای بالای این شعله باعث می شود برش فلزات با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. برشکاری با این شعله ی این مخلوط گازی امکان برش انواع فلزات را با سطح برش V, K , Y را میدهد.

برش لیزر

برش لیزری یک فرایند ایده ال، دقیق، سریع و کارا برای ورق های نازک، چوب، پلاستیک، شیشه و سرامیک می باشد. برش لیزر ضایعات و اعوجاج را به حداقل می رساند. در برشکاری لیزر برای ایجاد حرارت از انواغ گازهای خالص مثل هلیم و آرگون استفاده می شود.

عملیات حرارتی

در فرایند عملیات حرارتی که در آن به فلز پایه به منظور آماده سازی برای جوشکاری قطعات فلزی با ضخامت های مختلف حرارت داده می شود از انواع گازهای صنعتی استفاده می شود. نقش گازها در این عملیات به غیر از ایجاد حرارت، تثبیت آلیازهای فولاد و جلوگیری از اعوجاج می باشد. به غیر از آماده سازی سطوح از عملیات حرارتی برای برطرف کردن اعوجاج قطعات فلزی با  به حالت اولیه پس از جوشکاری استفاده می شود.

Go top