ساخت باندل و پالت

پالت منیفولد از متصل کردن تعدادی از سیلندرهای گاز به وسیله تیوب یا لوله تشکیل می شود. این مجموعه که از آن به عنوان پالت سیلندر نیز یاد می شود، استفاده همزمان از گازها را از طریق یک یا دو شیر خروج گاز فراهم می کند.

پالت سیلندر برای کپسول های ۴۰ و ۵۰ لیتری تا ۱۸۰ لیتری قابلیت طراحی و آماده سازی را دارد. بسته به نیاز مشتریان، ابعاد پالت و نوع گاز مصرفی تعیین شده و فرایند طراحی و ساخت متناسب با این موارد انجام می شود.

ممکن است کاربرد مشتری به گونه ای باشد که به استفاده از ۲، ۴، ۶، ۹، ۱۲، ۱۶ و یا ۲۵ سیلندر نیاز داشته باشد. حتی در مواردی ممکن است نیاز مشتری فراتر از این ها بوده و به ایزوکانتینرهای افقی یا عمودی نیاز داشته باشد. بر این اساس، پالت سیلندر مناسب برای کاربرد مشتری طراحی و ساخته می شود.

طراحی و ساخت پالت منیفولد :

 

پالت های شرکت پارسان گاز اصفهان مطابق با استاندارد اروپا (EN) ، و به صورت فیتینگی می باشند.

در پالت های فیتینگی با توجه به اینکه بخش منیفولد پالت از قطعات و اتصالات به هم پیوسته تشکیل شده است در صورت بروز مشکل در هر بخش از منیفولد این اتصالات به راحتی باز شده و قطعه آسیب دیده قابل تعویض است، همان طور که در تصویر مشخص است اگر قسمتی دچار آسیب شود می توان شیر مربوطه را بست و همچنان پالت قابل استفاده است ، در پالت های جوشی این امکان وجود ندارد.

 

منیفولدهای پالت های ساخت شرکت پارسان گاز اصفهان به صورت   U و یا   Z  شکل می باشد که در هنگام حمل و نقل از مقاومت بیشتری برخوردار هستند

تمام اتصالات مربوط به پالت دارای جنس استنلس استیل می باشد.

پالت ها قابلیت جابجایی با لیفتراک و جرثقیل را دارا می باشند.

 

مزایای پالت فیتینگ:

1-قابلیت نشت یابی

2- قابل استفاده بودن هر بخش از سیستم، در صورت خرابی مابقی سیستم

3-طراحی سیستم طبق استاندارد ای ان اروپا و ظاهر شکیل

4- مناسب برای گازهای نیتروژن و آرگون و هلیم

سبد حمل سیلندر

سبد حمل سیلندر، یک وسیله حمل و نقل است که برای حمل و نقل سیلندرهای گاز استفاده می شود. این سبدها عموما از فلزات مانند فولاد و یا آلومینیوم با ساختار پایدار و محکم ساخته شده اند و دارای دسته هایی هستند که برای جابجایی آسان آن ها به کار می روند. سبد حمل سیلندرها در صنایع مختلف از جمله صنایع نفت، گاز و شیمیایی برای حمل و نقل سیلندرهای گاز مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات چرخ حمل سیلندر گاز (ترولی حمل سیلندر)

⦁ در اندازه های مختلف 10، 20 و 40 لیتری
⦁ مقاومت بالا در برابر ضربات احتمالی
⦁ با قابلیت تحمل وزن بالای کپسول ها
⦁ دارای 2 چرخ بزرگ برای حفظ تعادل در زمان حرکت
⦁ دارای دسته بلند و مقاوم
⦁ ساخته شده با استفاده از لوله های فلزی توپر
⦁ دارای بست نگهدارنده کپسول
⦁ رنگ شده با مواد ماندگار و با قابلیت ضدعفونی کردن و شستشو

Go top